Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. januar 2017

David Levithan; Hver dag




Bilderesultat for hver dag
 Hei alle fine lesere<3 ble="" boken="" bra.="" dag="" den="" dere="" det="" ferdig="" font="" forleden="" fortelle="" h="" har="" hver="" jeg="" lese="" lyst="" med="" om.="" per="" til="">


 Hver dag er en bok som er litt annerledes fra andre tekster jeg har lest, hovedpersonen bytter kropp hver dag. Boken handler om A som er hverken gutt eller jente, h*n våkner opp i en ny kropp hver dag uten sjanse til å kontrollere hvilke kropp h*n skal våkne opp i. A er aldri i en kropp lengre en dag, noe som er en ulempe når han forelsker i en jente han vil tilbringe hver dag med.                                


 Jeg velger å gi denne boken terningkast fem fordi den var veldig bra. Det eneste forbedringspunktet er at det kunne vært mer spenning gjennom hele boken, ikke bare en liten spenningstopp. Men språket synes jeg var veldig bra, og jeg synses handlingen også var veldig bra. Jeg synes boka passer for 12+ fordi det kan være vanskelig å forstå handlingen ettersom det kan være vanskelig å forholde seg til mange personer på en gang. Den som skal lese boken bør ha lest noen bøker før.
Dette var ikke en klassisk bok hvor hovedpersonen starter med dårlig selvtillit og ender med god selvtillit. Det er ikke en tydelig utvikling for hovedpersonen, dette er noe som var både positivt og negativt. Boken var lett å forstå selv om det var mye å forholde seg til. Alt i alt likte jeg denne boken godt og kan ikke vente med å lese oppfølgeren.



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar